.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراف انقلابي شهرداراز كوتاهي در مديريت شهرساري
شهردار ساري با اشاره به اينكه درباره نابساماني‌هاي پياده‌روهاي ساري مقصر هستيم گفت: به دليل عدم نظارت دقيق و جامع برخي از كوتاهي خود را در مديريت شهري مي‌پذيريم...
اعتراف انقلابي شهرداراز كوتاهي در مديريت شهرساري

شهردار ساري با اشاره به اينكه درباره نابساماني‌هاي پياده‌روهاي ساري مقصر هستيم گفت: به دليل عدم نظارت دقيق و جامع برخي از كوتاهي خود را در مديريت شهري مي‌پذيريم. 
علي حجازي ديروز در جلسه مطبوعاتي با خبرنگاران رسانه هاي گروهي از خريداري 100 دستگاه «ون» براي روان سازي ترافيك در ساري خبر داد و افزود: ترافيك از مهم‌ترين معضلات مركز مازندران است كه سعي مي‌شود در اين زمينه كارگشايي شود.
وي با اشاره به نقش شهرداري در توسعه شهري اظهار داشت: با موافقت شركت آب منطقه‌اي مازندران كار واگذاري پل تجن براي ساخت مجتمع تفريحي و توريستي به اتمام رسيده است.
شهردار ساري اعتبار عمراني امسال براي پروژه هاي شهرداري ساري را 24 ميليارد تومان اعلام و بيان كرد: در متمم بودجه سال جاري اين رقم به 27 ميليارد و 500 ميليون تومان افزايش يافت.
وي از آزاد سازي كمربندي جنوبي ساري ظرف 23 روز خبر داد و خاطر نشان كرد: دولت در سفر سال گذشته به استان مازندران از طريق وزارت مسكن و شهرسازي 30 ميليارد تومان تسهيلات را براي توسعه كمربندي جنوبي اختصاص داد كه تاكنون اين كار به سرانجامي نرسيد.
شهردار ساري با اشاره به تملك زمين 5/7 هكتاري براي ساخت شهربازي در جاده دريا خاطر نشان كرد: براي اجراي اين طرح آماده مذاكره و انعقاد قرار داد با بخش خصوصي هستيم.
وي از آزاد سازي خيايان پژمان پس از 22 سال در شهرستان ساري خبر داد و گفت: تا پايان امسال آسفالت اين خيابان به اتمام خواهد رسيد.
حجازي با اشاره به پروژه ساختمان مركزي شهرداري ساري كه حدود 11 سال از آغاز پروژه مي گذرد اظهار داشت: در سال جاري براي تكميل اين طرح 5/1 ميليارد تومان اختصاص يافت.
وي اضافه كرد: در صورت موافقت وزارت كشور شهرداري ساري به دو منطقه مديريتي تقسيم خواهد شد.
شهردار ساري در پايان با اشاره به نقش رسانه ها در انعكاس مشكلات و نارسائي ها ي شهري از خبرنگاران خواست تا معايب مديريت شهري را به مسئولان تذكر دهند و سياسي ننويسند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.